maandag 10 mei 2010

Nieuwe jachtgronden



Van vissen is het afgelopen weekend niets gekomen, dus helaas geen foto's van vangsten en ook geen verslag over wat ik allemaal níet gevangen heb. Wél een paar sfeerfoto's van een plek die ik deze week voor het eerst wil gaan bevissen. Het is een oud stuk boezem in een toch al oude polder. De waterloop bestaat waarschijnlijk al bijna 1000 jaar. Drie jaar geleden heb ik hier zeelten zien paaien. De populatie leek me heel gezond, met een flinke spreiding in lengteklassen. De grootste zeelten zijn echte recordvissen...




We hebben er gisteren een korte wandeling gemaakt. Over een paar dagen ben ik daar weer, maar dan met een hengel.

6 opmerkingen:

Ap zei

Mooi plekje Arjan.

Ap

Arjan zei

Zeker Ap,

Het is een stukje lopen, maar dan heb je ook wat. Als het een beetje weer is gaan we daar samen een grote groene rakker drillen.

Arjan

Anoniem zei

Inderdaad een mooie omgeving.

Wordt nu toch wel tijd Arjan, om een LV-dagje te organiseren.

Groeten,
Hans O.

Arjan zei

Als blijkt dat je er ook iets kunt vangen ga ik zeker een oproepje plaatsen Hans. Er is volgens mij wel genoeg plaats voor een paar lichtervissers daar.

Arjan

Anoniem zei

Sommige foto's komen mij bekend voor, ik loop daar volgens mij ook weleens mijn rondjes.
Als het is waar ik denk dat het is, is een lv dagje een goede mogelijkheid.

Succes met de zeelten daar Arjan!

groeten Andries

Anonymous zei

Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447868753778